Όλα Θα Πάνε Καλά / All Shall Be Well
Χονγκ Κονγκ (2024) | Διάρκεια: 93’ | Σκηνοθεσία: Ray Yeung | Με τους: Patra Au, Maggie Li Lin Lin, Tai Bo, Leung Chung Hang, Fish Liew
Η Άντζι και η Πατ είναι ένα ζευγάρι γυναικών στα 60 τους που ζουν μαζί στο διαμέρισμα της Πατ στο Χονγκ Κονγκ για πάνω από 30 χρόνια. Η σχέση τους είναι αποδεκτή από φίλους και συγγενείς. Όταν η Πατ πεθαίνει ξαφνικά, η Άντζι αρχικά λαμβάνει υποστήριξη από το περιβάλλον τους. Ωστόσο, σύντομα προκύπτουν διαφωνίες σχετικά με την κηδεία και την κληρονομιά, οδηγώντας σε ρήξη με την οικογένεια της Πατ. Η Άντζι, χωρίς νομικά δικαιώματα στο σπίτι που μοιράζονταν, εξαρτάται από την καλή θέληση της οικογένειας της Πατ, η οποία φθίνει. Με τη βοήθεια της επιλεγμένης της οικογένειας, η Άντζι ξεκινά ένα ταξίδι αυτονομίας στα τελευταία της χρόνια.
📃 Ο Ρέι Γιούνγκ υπογράφει μια συγκινητική ιστορία αγάπης, αποκαλύπτοντας οικουμενικούς προβληματισμούς για το τι σημαίνει οικογένεια, αλλά και κοινωνικές και ταξικές παραμέτρους που έρχονται και καθορίζουν με τον πιο σκληρό τρόπο την επόμενη μέρα.
🏆 Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου (Berlinale) 2024: Βραβείο Teddy για Καλύτερη Ταινία και 3η θέση στο Βραβείο Κοινού της ενότητας Panorama , Επίσημη ταινία έναρξης του 48ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χονγκ Κονγκ 2024
Δείτε ακόμη:
- "Εδώ μιλάνε για λατρεία" | EDITORIAL
- Cine "Πετρούπολις" - Καλοκαίρι 2025
- "Το Παρίσι του Σουλεϊμάν" του Μπορίς Λοζκίν | EDITORIAL
- "The Brutalist" του Μπρέιντι Κορμπέ | EDITORIAL
- "Η καθώσπρέπει κοινωνία καταστρέφει την ψυχή" - Poor Things | EDITORIAL
- "Black Dog" του Γκουάν Χου | EDITORIAL
- "Baby" του Μαρσέλο Καετάνο | EDITORIAL
- "Armand" του Χάλφνταν Ούλμαν Τέντελ | EDITORIAL
- "Γιάννης Σπανός: Πίσω απ’ τη μαρκίζα" του Άρη Δόριζα | EDITORIAL
- "Το Παρίσι του Σουλεϊμάν" του Μπορίς Λοζκίν | EDITORIAL
- "Όλα Όσα Φανταζόμαστε Ως Φως" της Παγιάλ Καπάντια | EDITORIAL
- "Η καθώσπρέπει κοινωνία καταστρέφει την ψυχή" - Poor Things | EDITORIAL
- "Τέρμα τα ψέματα" - The Batman | EDITORIAL
- Οι ταινίες μου: Requiem for a Dream | EDITORIAL
- Οι ταινίες μου: Bram Stoker’s Dracula | EDITORIAL