Black Dog
Ένας άντρας που μόλις βγήκε από τη φυλακή επιστρέφει στη γενέτειρά του, μια μεθοριακή κωμόπολη στην κινεζική έρημο Γκόμπι. Όμως, τίποτα δεν είναι πια όπως το άφησε. Η πόλη του αργοπεθαίνει, οι κάτοικοί της την εγκαταλείπουν, κι ένας ολόκληρος παλιός κόσμος καταρρέει μπροστά στις απαιτήσεις μιας χώρας σε ταχεία τεχνολογική και αναπτυξιακή τροχιά. Καθώς ο ίδιος προσπαθεί μάταια να συμβαδίσει με τη νέα πραγματικότητα, ένας σκύλος γίνεται ξαφνικά ο επιστήθιος φίλος του.
🎭Η ταινία είναι ένα ποιητικό, βαθιά ανθρώπινο φιλμ που λειτουργεί ως καθρέφτης ενός σύγχρονου μύθου: ο άνθρωπος, ο σκύλος, η αποξενωμένη πόλη. Μέσα από τον συνδυασμό κοινωνικής κριτικής και συμβολισμού, και με μια ξεχωριστή εικαστική προσέγγιση, η ταινία στέφθηκε δικαιολογημένα με κορυφαίες διεθνείς διακρίσεις.
🏆Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών (2024)
🏆Υποψηφιότητα για Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας
🏆Palm Dog Grand Jury Prize (Βραβείο για τον σκύλο “Xin”) στο Καννών 2024
🏆Υποψηφιότητα για Gotham Award – Καλύτερη Σκηνοθεσία
🏆Υποψηφιότητα για Independent Spirit Award – Βέλτιστη Διεθνής Ταινία
🏆Υποψηφιότητα & Βραβεία σε Valladolid (Golden Spike), Ασιατικά Βραβεία, Festival Freiburg για Σκηνοθεσία, Φωτογραφία, Καλύτερη Ξένη Ταινία
Δείτε ακόμη:
- "Το Παρίσι του Σουλεϊμάν" του Μπορίς Λοζκίν | EDITORIAL
- "The Brutalist" του Μπρέιντι Κορμπέ | EDITORIAL
- "Η καθώσπρέπει κοινωνία καταστρέφει την ψυχή" - Poor Things | EDITORIAL
- "Black Dog" του Γκουάν Χου | EDITORIAL
- "Baby" του Μαρσέλο Καετάνο | EDITORIAL
- "Armand" του Χάλφνταν Ούλμαν Τέντελ | EDITORIAL
- Cine "Πετρούπολις" - Καλοκαίρι 2025
- "Εδώ μιλάνε για λατρεία" | EDITORIAL
- "Γιάννης Σπανός: Πίσω απ’ τη μαρκίζα" του Άρη Δόριζα | EDITORIAL
- "Το Παρίσι του Σουλεϊμάν" του Μπορίς Λοζκίν | EDITORIAL
- "Όλα Όσα Φανταζόμαστε Ως Φως" της Παγιάλ Καπάντια | EDITORIAL
- "Η καθώσπρέπει κοινωνία καταστρέφει την ψυχή" - Poor Things | EDITORIAL
- "Τέρμα τα ψέματα" - The Batman | EDITORIAL
- Οι ταινίες μου: Requiem for a Dream | EDITORIAL
- Οι ταινίες μου: Bram Stoker’s Dracula | EDITORIAL